Jeden wzór, wiele możliwości.

W ostatnim poście, zaprezentowałam Wam biało-srebrny komplet.
Nowy wzór, tak mi przypadł do gustu, że pomyślałam "ha! A gdyby tak zrobić ten sam wzór w kilku wariantach?"
No i zrobiłam :D
Jedne mają srebrne (925), pozłacane zapięcia, inne poprostu srebrne.
Biel, turkus, czerwień, krem. Złote hematyty, srebrne agaty z pięknymi druzami i kryształy Swarovskiego.
Jeden wzór, wiele możliwości.
Eleganckie i uniwersalne bransoletki. Dlaczego uniwersalne?
Bo będą pięknym dodatkiem do niemalże każdego outfit-u.
Żakiet? Sukienka koktajlowa? A może jeansy i T-shirt lub koszula na guziki?
Nie istotne. Ta bransoletka będzie pięknym dodatkiem.
Bransoletki makramowe są nie tylko eleganckie, ale też bardzo lekkie i wygodne.
Do biura? Jak najbardziej? Bransoletki są cienkie (niskie) a więc można swobodnie położyć nadgarstek i pisać na klawiaturze czy też papierze.

Zapraszam do oglądania :D

Ciekawa jestem, która wersja Wam podoba się najbardziej.








Komentarze