Jak zrobić bransoletkę. Samouczek.

Witajcie.
Od jakiegoś czasu, co jakiś czas, ktoś mnie pyta czy uczę makramy.
Szczerze mówiąc, kilka razy o tym pomyślałam, ale jakoś tak ciężko umówić się na jakiś konkretny dzień czy konkretną datę.
Jakiś rok temu założyłam swój kanał na youtube. Nie był on zbyt używany prze mnie. Były tam dwa filmy prezentujące moje prace i proces powstawania mojej biżuterii.
I znów ktoś zapytał o to jak robić taką biżuterię, ktoś inny powiedział "też chciałabym tak umieć"....
I wiecie co? Zaświtało mi w głowie, że nigdzie nie muszę jechać, chętni by nauczyć się makramy też nie!!:D
Dziś wstawiłam na mój kanał pierwszy samouczek, w którym krok po kroku pokazuję jak wykonać bransoletkę.
W krótce na moim kanale znajdziecie więcej tutoriali, dzięki którym sami będziecie mogli tworzyć biżuterię makramową.
Będzie się działo :D

Serdecznie zapraszam :D



Komentarze